به روزترین سایت دانلود قالب

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

آموزش هک تلگرام و نحوه پیش گیری از آن+تاریخچه هک تلگرام

تاریخچه هک تلگرام

شروع هک تلگرام در ابتدا از وبسایت جالبیات آغاز گردید! شاید عجیب باشد اما همین مطلب اولین مطلب موجود در اینترنت بود که برای اولین بار در تاریخ ۱۹ خرداد ۹۴ منتشر گردید ، اگر چه بعد از آن تغییر و تحول زیادی در این روند پیش آمد که مفصل در مورد آن میپردازم.

هک تلگرام

آغاز جولان سودجویان

تنها یک ماه پس از نوشتن این مطلب در وبسایت جالبیات و جذب بیش از صد هزار بازدید در کمتر از یک ماه و قرار گرفتن در صدر گوگل با سرچ هک تلگرام تعداد قابل توجهی از سایت ها و افراد سودجو تلاش زیادی برای فروش نرم افزار هک تلگرام کردند ، نرم افزاری که نه تنها وجود حقیق نداشت بلکه کاملا تقلبی و فریبنده بود که به گذارش های رسیده از مراجع قانونی نیز برخی از این نرم افزار ها علاوه بر کسر هزینه (هزینه خرید) سبب سرقت اطلاعات تلگرام و غیر تلگرام بر روی گجت های شخص افراد می شدند.آغاز فروش این نرم افزار ها در مرداد ۹۴ رشد چشم گیری داشت به طوری که ظرف مدت کم تر از ۱ ماه یعنی تا شهریور ماه بیش از دو درصد کاربران تلگرام در آن زمان یعنی حدود دویست هزارنفر این نرم افزار را خریداری کردند!

حقیقت نرم افزار های هک تلگرام

نرم افزار های هک تلگرام (از جمله نرم افزار setting و telegramxapp) برخی که کلا از اول وجود نداشتند مثل نرم افزار  telegramxapp که اصلا وجود خارجی نداشته و ندارد این نرم افزار تنها ساخته و پرداخته ذهن نویسنده جالبیات بوده است!

اما نرم افزار دیگری به نام setting که بسیار هم محبوبیت پیدا کرد و بعد از ۱ ماه همه از وجود چنین نرم افزاری ناراضی شدند، اما چرا؟ خب دلیلش مشخص بود چرا که این نرم افزار تنها در صورتی قادر به هک کردن و دریافت کد امنیتی ورود تلگرام بود که بر روی گوشی و تلفن همراه فرد مورد نظر نصب می شد.

هک تلگرام امکان پذیر است؟

برای پاسخ به سوال بالا مقاله هایی از شرکت تلگرام را بازنگری میکنیم (جالبیات اولین و تنها وبسایت علمی منتشر کننده حقایق تلگرام و پیش گیری از بروز مسائل امنیتی و هک در تلگرام در ایران است) ، پس با ما همراه باشید.

تعداد کاربران فعال تلگرام

پیام رسان تلگرام با بیش از ۳۵۰ هزار عضویت جدید در روز و فعالیتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا در ماه از جایگاه ویژه ای در بین پیام رسان ها برخوردار است.البته این آمار به ماه February 2016 بر میگردد که مصادف با اسفند ماه میلادی است.آیا رها گذاشتن این تعداد کاربر تلگرام و عدم رسیدگی به امنیت آن امکان پذیر است تا به محبوبیتی میلیونی دست یابد؟

ما پیش بینی میکنیم که ماه جاری و تا پایان سال ۹۵ اجتماعی بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر مشترک تلگرام در ماه باشند.

با این وجود هک تلگرام شدنی است؟

با کمال نا باوری، بله هک تلگرام امکان پذیر است اما چگونه؟

پروتکل و کانکشن های تلگرام

تلگرام از پروتکل های امنیتی قویی که به شرح آن ها می پردازیم بهره مند است.

پروتکل تلگرامی AUTO که نسخه بیس و پایه ارتباط (کانکشن کانتکت) تلگرام است به صورت TCP است که اگر فعال باشد استفاده می شود در غیر فعال بودن TCP ارتباط به صورت معمول و پروتکل HTTP خواهد بود.

کانکشن دیگر تلگرام پروتکل HTTP with custom http-proxy است. این فرمت کانکشن بهتر از مورد قبلی است و از امنیت بالایی برخورد دار است.

کانکشن سوم و آخرین نحوه اتصال به سرور تلگرام از پروتکل TCP with custom socks5-proxy استفاده میکند، این روش اتصال دارای فایروال یا همان دیوار آتش است که از دو گزینه قبل امنیت بالاتری دارد.

توجه داشته باشید که اتصال پیشفرض تلگرام بر روی حالت اول است و این اولین قدم برای هک شدن و ریسک پذیر تر شدن اکانت های تلگرامی است.

در هر مرحله کانکشن گزینه ای به نام Try connecting through IPv6 وجود دارد؛ مفهوم این گزینه زمانی است که از کانکشنی متصل نشد از راه های میان بر و سرور کمکی تلگرام به نام IPv6 کمک گرفته شود.

اگر این گزینه نیز غیر فعال شود کمک خوبی در جلوگیری از هک تلگرام خواهد کرد.

تصویر زیر بیانگر نحوه تغییر در نوع اتصال به سرور تلگرام و تنظیمات آن است.

سرور و کانکشن های تلگرام برای هک تلگرام

مطالب مورد نیاز جهت تسریع در آموزش هک تلگرام

برای مثال دو ویدئو را برای شما کاربر گرامی قرار داده ایم که البته عملا همچین روشی در حال حاضر به دلیل آپدیت های مکرر امنیتی سرور تلگرام امکان پذیر نمی باشند.

(کلیه ویدئو های این آموزش برگرفته از وبسایت میهن ویدئو می باشند)

چگونه تلگرام را هک کنیم؟چرا هک میشویم؟چه کار کنیم تا هک نشویم؟چه افرادی توانایی هک تلگرام را دارند؟

تا انتهای این آموزش با جالبیات همراه باشید تا تمام سوالات بالا را رفع ابهام کنیم.


خوانندگان عزیز این مقاله از بخش اول شروع به پاسخ گویی به سوالات در زمینه هک و امنیت تلگرام برای تمامی سیستم عامل ها میپردازیم.

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

پاسخ به برخی سوالات متداول در رابطه با هک تلگرام :

۱-اگر کسی هک بشه و بدون اینکه از active session هکر رو حذف کنه،دیلیت اکانت کنه و دوباره تلگرامش رو نصب کنه بازم هکر میتونه به اطلاعات شخص هک شده دسترسی داشته باشه یا خیر؟
فقط اطلاعات تلگرامش هک میشه یا اطلاعات خود گوشی هم هک میشه؟

پاسخ: اگر از بخش اکتیو سیشن اقدام به حذف آی پی هکر از حساب تلگرام خود نکرده باشد احتمال هک شدن مجدد وجود دارد! خیر به هیچ وجه از تلگرام اطلاعات گوشی قابل بررسی و دستیابی نیست.

۲-لطفا جواب منو بدین من گزینه save to galery رو فعال کردم و متوجه شدم فیلم های شخصیم وارد گالری مربوط به تلگرامم شده میدونید که در صورتی فیلم ها وارد گالری مربوط به تلگرام میشه که یا واسه کسی ارسال کردی یا ارسال شده درصورتی که من واسه کسی ارسال نکردم وحتی پاکشون کرده بودم آیا من هک شدم ؟ممنون

پاسخ : خیر شما هک نشدید، بلکه سیستم عاملتون دچار اختلال شده با پارتیشن بندی کردن رم دستگاه این مشکل بوجود نخواهد آمد.

یک پیامی از تلگرام واسم اومد چند تا رقم بود منم در عین ناباوری رقم هایی رو که خواست یهش دادم هکم کرد.تمام عکسا وفیلمهامو دیده به. صفحه تلگرامم مخاطبین گوشی و تلگرامم دسترسی داشته.ایا راست گفته که گالری عکسامو ذخیره کرد؟ترووووخدا جووواب بدین حالم خیلی بده خیلی

پاسخ : خیر ، دسترسی پس از هک تنها به تصاویر دریافتی و ارسالی و همچنین پیام های ارسالی و دریافتی به ماخطبین شماست و به هیچ وجه نرم افزار تلگرام (سرور تلگرام)ا این اجازه را به کاربر (هکر) نمیدهد که از طریق تلگرام به گالری دسترسی داشته باشد.

سلام دوستان واسه من یه پیام از طرف تلگرام اومد که اکانت شما ثبت نشده است گفت یه کد ۵رقمی ازطرف رباط تلگرام میاد اونو واسه ما بفرستین بعد من کدو فرستادم بعد چن لحظه تواددلیستم یه تعداد مخاطب اضافه شد.منو هک کردن؟

پاسخ : بله متاسفانه یک نفر با فریب بازی (هکر) شما رو هک کرده جالب هست که بدونید مخاطبین جدیدی که به تلگرام شما اضافه شدند همان مخاطبان هکر تلگرام شما هستند!

از کجا متوجه شویم که تلگرام ما هک شده است؟

خب این بخش از آموزش هک تلگرام برای مقابله با هک تلگرام هست و اینکه از کجا متوجه بشیم که تلگرام ما هک شده؟!

وارد تلگرام بشید و از بخش settings که در تصویر زیر نشان داده شده است به پایین صفحه بروید.

hack_telegram1

حال از بخش advanced گزینه ی show all sessins را انتخاب نمایید و وارد منو شوید+تصویر

hack_telegram2

سپس طبق تصویر پایین تمامی دستگاهایی(گجت هایی) را که که با آن ها وارد حساب خود در تلگرام شده اید مشاهده خواهید (بخش های مشکی شده آی پی اختصاصی هر دستگاه هستند) در این صورت میتوانید تشخیص دهید که آیا کسی وارد اکانت شما به غیر از خودتان شده است یا نه! بهترین کار در این شرایط ضربدر ضدن و حذف دستگاه های ناشناس است ، و اگر تمایل داشته باشید که تنها با گوشی خود وارد حساب تلگرام باشید میتوانید گزینه ی terminate all other sessions را بزنید.

hack_telegram3

چرا هک میشویم؟

دلایل زیادی از جمله دیداس ها و اتکرها و …. قابلیت نفوذ و حمله به سرور تلگرام را دارند که البته این تنها به همین روش محدود نمیشود.

با وجود هکر های ایرانی مشخص میشود که برای هک تلگرام روشی به غیر از نفوذ به سرور وجود دارد که در این مقالبه جایی برای بحث این موضوع نیست!

چه کار کنیم تا هک نشویم؟

مهم ترین بخش این مقاله همین تیتر است چه کار کنیم تا در تلگرام هک نشویم؟خب باید بگیم که تلگرام یک نرم افزار بسیار بسیار پر مخاطب و مجهز تر از نظر امکانات نسبت به دیگر اپلیکیشن هاست.همون طور که میدونید به این راحتی ها هک نمیشه ولی خب اگه یه روزی یه هکر حرفه ای به ما بخوره باید چیکار کنیم؟بهترین و قطعی ترین راه حال ممکن برای جلوگیری از هک شدن فعال کردن بخش two-step verification هست.برای فعال سازی کافی است یک ایمیل فعال داشه باشید و بهتر است از پسورد ۶ تا ۱۲ رقمی استفاده نمایید.

برای مشاهده دیگر آموزش های هک و جدیدترین روش های دسترسی و هک تلگرام در وبسایت جالبیات ثبت نام نمایید.

آخرین بروزرسانی هک تلگرام در Saturday – 2016 09 April

برای فعال سازی لاگین امنیت دو مرحله ای تلگرام چه کار کنیم؟

چه افرادی توانایی هک کردن تلگرام را دارند و مهم ترین سوال شما این که چگونه تلگرام را هک کنیم؟

برای دریافت پاسخ سوالات بالا در وبسایت عضو شوید و  روش های حقه ی هک تلگرام را به طور کامل فراگیرید.

برای فعال سازی ضد هک تلگرام کافی است از منوی تنظیمات Privacy and secure سپس از منوها two-step verification را فعال نمایید.

چه کسانی توانایی هک تلگرام را دارند؟
افرادی که به هر عنوانی هکر تلقی میشوند و هکر حرفه ای هستند شاید در ایران اندک و انگشت شمار باشند اما در دنیا کم نیستند که قادر به نفوذ به سرور تلگرام هستند.چنین افرادی توانیی به خصوصی در هک تلگرام دارند.

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

آموزش کامل هک تلگرام در لینک زیر (اختصاصی وبسایت جالبیات) ویژه کاربران عضو شده در وبسایت جالبیات

(تذکر : آموزش ارائه شده در لینک زیر به هیچ وجه عملی نیست و تمامی کسانی که سخن و ادعا از هک تلگرام به میان می آورند کذب و دروغ هستند.)

لینک به دستور ساماندهی حذف گردید.

آموزش هک تلگرام از طریق cms با کامپیوتر (برگرفته از وبسایت میهن ویدئو)

تذکر : ویدئو ها به درخواست کمیته نظارت بر تارنماهای ایرانی (internet.ir) حذف گردیدند.

نظرات در رابطه با یکی از ودئوهای محبوب هک تلگرام و پاسخ جالبیات به این نظرات کاربردی هک تلگرام :

    1. با سلام دوست عزیز بنده ۱۰ سال شبکه کار کردم و با روش کالی لینوکس که خود یک پلت می باشد و چند کد به راحتی تلگرام هک خواهد شد این روشیست که ۱۰۰ درصد جواب خواهد داد و هیچ سیستم امنیتی و کنترلی نمی تواند مانع این هک شود یعنی حتی اگرتلگرام خودراقفل کرده باشد
  1. فرزاد حسنی
    ۱ هفته پیش
    خیلی خوببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب و کاربری واقعا عالی بود دوستان خواستم اطلاع رسانی کنم که واقعا عالی یود
  2. علی رضا نواب صفوی
    ۱ هفته پیش
    خیلی خوب بود
  3. فرزاد حسنی
    ۱ هفته پیش
    خیلی عالیییییییییییییییییییی

پاسخ مسئله اول که گفته شده بنده شبکه کار کردم کاملا بی خود گفته است و به هیچ وجه از این طریق تلگرام هک نمیشود (حداقل در نسخه های جدید تلگرام)

این ویدئوی محبوب رو هم در زیر میتونید به صورت آنلاین مشاهده کنید (به دلایل امنیتی حذف شده است)

(برگرفته از وبسایت میهن ویدئو)

چند تذکر مهم در رابطه با هک تلگرام

هک تلگرام

گفتگوی ویژه ی خبری / فعالیت تلگرام در مسیر قانون

جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اینترنتی، در تاریخ ۹۴/۰۸/۲۷ با حضور هر ۱۳ عضو کارگروه برگزار گردید.
یکی از دستورات این جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص مسدود سازی تلگرام بود و گزارش مبسوطی توسط کارشناسان دادستانی کل کشور و پلیس فتا ارائه گردید و پس از آن ،کلیه اعضاء کارگروه ، نگرانی عمیق خود را نسبت به انتشار گسترده محتوای مجرمانه و نسبت به نقض قوانین کشور در شبکه اجتماعی تلگرام اعلام نموده اند.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر ، به اتفاق آرا مصوب شد :
اولاً وزارت ارتباطات اقدامات لازم جهت تقویت شبکه های اجتماعی بومی را به عمل آورد.
ثانیاً چنانچه مدیران شبکه تلگرام ظرف مدت محدودی اقدامات لازم جهت اعلام تبعیت از کلیه قوانین و مقررات کشور و حذف محتواهای مجرمانه را انجام ندهد، وزارت ارتباطات مکلف است فورا نسبت به فیلتر و مسدود سازی آن اقدام کند.
شرکت همه اعضا و صدور مصوبه به اتفاق آرا و بدون حتی یک رای منفی از ویژگی های این جلسه بوده است.

به نقل از خبر گذاری باشگاه خبرنگاران جوان و رونوشت توسط وبسایت جالبیات، رئیس پلیس فتا همدان افزود: در تحقیقات  مشخص شد افراد سودجو با شناسایی طعمه خود و ارسال پیامکی به نام شرکت تلگرام  مبنی بر اینکه “برای جلوگیری از هک شدن تلگرام و سرقت اطلاعات شخصی خود پیامکی حاوی کد دستوری برای شما ارسال خواهد شد، که با ارسال این کد دستوری برای ما از هک شدن تلگرام خود جلوگیری کنید” که به محض ارسال کد برای شماره مورد نظر، تلگرام شخص قربانی هک شده و هکر به کلیه اطلاعات از جمله تصاویر، فیلمها ،مخاطبین، لیست دوستان و… دسترسی پیدا خواهد کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: هکر ها با دسترسی به اطلاعات شخصی قربانی و با تهدید به انتشار آنها انواع سوء استفاده ها از جمله اخاذی و پیشنهادهای نامشروع را انجام می دهند.
سرهنگ امینی در پایان از شهروندان خواست : ضمن هوشیاری در استفاده از شبکه های اجتماعی با ارتقاء سواد رسانه ای خود در دام اینگونه شیادان گرفتار نشوند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن ۰۸۱۲۱۸۲۶۷۴ تماس حاصل نمایند.
این مطلب در تاریخ ۳۱ تیر ۹۵ بروز رسانی شده است.

ارسال نظر برای این مطلب


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی