به روزترین سایت دانلود قالب

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

این ارور sorry you can only add mutual contacts چه مفهومی دارد و چگونه آن را درست کنیم ؟

sorry you can only add mutual contacts

شاید شما هم بارها با این ارور رو به رو شده اید و میخواهید این مشکل را حل کنید

پس برای آشنایی با این ارور و رفع آن به ادامه مطالب رجوع کنید


خوب اول میریم سراغ آشنایی با این ارور : این ارور در مواقعی صورت می گیرد که شما در تلگرام بیش از حد پیام به کاربران خود ارسال کنید ، مانند این میمونه که برید تو یک کلاس و همینطور پشت سر هم حرف بزنید خوب آخر سر چی میشه اخراج می شید و تا چند جلسه شاید محروم هم بشید ، خوب تلگرام هم همینطوریه شما ، در صورتی که به تعداد کاربران زیاد در یک روز پیام ارسال کنید تلگرام شما را به عنوان یک ربات تبلیغی شناسایی می کند ف خوب حالا سوال براتون پیش اومده چرا برای بعضی ها میشه پیام فرستاد مثل دوستان قدیمی که باهاشون چت می کردین ولی افراد جدید نمیشه . خوب برای این که تلگرام سیستم هوشمندانه ای داره و افرادی که قبلا باهاشون چت می کردید رو قربانی ربات تبلیفی نمیدونه و میتونید به اون سری از دوستاتون پیام بدید . خوب حالا میریم سراغ روش های برای حل کردن این مشکل:


روش یک : طبق گفته برخی منابع در صورتی که با چینی مشکلی رو به رو شدید ، نباید تا یک هفته یا یک ماه به هیچکس پیام بدید ( یعنی در کل یک ماه تلگرام رو بسته نگهدارید و ازش استفاده نکنید) تا از لیست ربات های تبلیغاتی بیرون بیایید . این روش طبق گفته برخی از دوستان جواب داده است پس ضررش امتحانی نداره!!!


 روش دو : روش بعدی اینه که از ایمیل خود تلگرام استفاده کنید ، خوب الان با خودتون میپرسید چطوری ؟ کار ساده ای هست ، یک متن که به شرح زیر است برای ایمیلی که بهتون می دم ارسال می کنید :

سلام ، من ربات نیستم سیستم های شما مرا به عنوان ربات شناسایی کرده اند ، شماره من (شماره خودتون) هست لطفا حساب مرا چک کنید .

مشکل تلگرام


www.thems.blog.ir

روش سوم : استفاده از ربات تلگرام

خوب برای پیدا کردن ربات تلگرام در گوشی باید مراحل زیر را طی کنید : ۱- به بخش settings نرم افزار تلگرام خود بروید و بر روی ask a question کلیک کنید تا صحفه مربوط به ربات باز شود و بعد مشکلتان را برایش بفرستید .

خوب برای پیدا کردن ربات در پی سی هم باید همان مراحلی که برای گوشی رو انجام داده ایم نیز بر روی کامپیوتر خود انجام دهیم .


روش چهارم : به کسی که میخواهید باهاش حرف بزنید بگید ۲۰ تا پیام براتون بفرسته اون وقت قفل تبلیغاتی بین شما شکسته میشه و میتونید با هم چت کنید .

ارسال نظر برای این مطلب


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی